fredag 22 november 2013

Fredag, det är fredag! :)

Jag instagrammar sedan en tid, kom på att jag bör ju nämna det här så ni kan följa mig/oss där!

Min butik heter Behändigt och mitt konto där är BEHANDIGT :) Följ mig gärna både här och där! Där kan ni hitta allt från mina bilder från fritiden och mitt liv till Behändigts fina föremål som denna ram, hitta den i butiken eller webshoppen www.behandigt.se :)






Julmusiken rullar varv på var, nu kör jag 87 låtar, mitt mål är att ha över 100st så jag inte blir less på musiken. Det är ju underbart vilken musik musik det är ååååååååå stämning direkt!
Men snö, snö var är du? Nu har jag längtat minst en månad på snön, några små flingor har kommit men det var på tok för lite för att att det ska bli ljusare och gneka under fötterna.
Något positivt med att det inte är snö är att jag inte hittat min favoritmössa ännu och har inte lidit så mycket av att inte ha haft den, för jag har inte behövt ännu;)

Idag kom en leverans från Åre choklad, tranbärsbräcken hade en kartong jag tyckte att det var en liten prick på, ja så VAR det så den blev jag tvungen att öppna och sluka! Så lunchen idag blev den bästa tänkbara haha.

Ikväll ska jag på vår anrika festlokal St: Petri Logen och danska loss till Clabbe.
Kan ju säga att när man säljer smycken så är det svårt att välja, vi får se vad det blir av VÅGA eller Hultquists underbara amycken, lovar ska försöka ta bild ikväll:)

Jobbar imorgon, men dansa kan man göra för fullt utan att det stör arbetet. Ska dock ta en riktigt god drink och sen får det bli vin el champagne. Tycker det är hemskt att lukta alkohol dagen efter fest så det går bort. Lagom blir ordet ikväll, förutom skratt och stoj där blir ordet mycket!

Hoppas ni får en lika härlig helg som jag ska ha!

Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!